[linux] xmove,vnc,vmware,plex,bochs

test test na moly.sk
Čtvrtek Duben 24 16:12:10 CEST 2003

Ahoj.

Dostal som minule rady na xmove a nasiel som aj Xnest ..
Ibaze xmove asi vie len presunut okna na iny Xwin ale musi byt zapnuty.

A skratka pre suspend ci de/atach ked proste chcem zajtra robit v tom istom
Xku ale z ineho stroja a bezi tam X aplikacia napr I86 emulator ..
je to zrejme NEVHODNE. (abo som nenasiel spravne prepinace a ako to pouzit)

V tomto smere je ozaj asi dobry len vncserver. Ten je Ok.
Inak ma potesila moznost mat to aj v inetd ked user dostane cez graficky
login a teda kto ma vncviewer ma defakto Xterminal a s -terminate to aj
pekne vsetko skonci po vypnuti vncviewra .. Na take si nepamatam ale to som
pouzil vnc posledne v dobach davno minulych
----

No a kusok som si poskusal aj plex86 bochs2 a vmware3.
A sklamal ma bochs2 a plex86 (aj s kernel modulom).

Sklamal preto lebo oba idu ozaj hodne pomaly a oproti vmware je to tak
10krat pomalsie ... Nuz asi komercny vmware este nema odzvonene ...

A co ma hnevalo najviac ze aj ked vo virtualnom stroji nic nerobim tak
orginal bude mat load na 100% a to: ak je bochs tak user cpu a ak plec tak
system cpu bude 100%. Vmware potvora to vie nejak zaonacit ze ked guest
linux nic nerobi tak cpu ani orginal masiny nejak nic nerobi ...
A tato vlastnost je pre mna kriticka ..

Nuz tolko

jano