[linux] Lotus Notes pod Linuxom

Ján Chrastina chrastina na zoznam.sk
Středa Duben 23 10:49:50 CEST 2003

Toto prebehlo na konferencii Mandrake.cz:

Zdravim vsechny
Zde je slibeny navod:

Instalace
1) Vrele doporucuji nainstalovat do funkcnich win98 a potom do Linuxu
prenest
cely adresar /Lotus. Zkontrolujte si potom prava v cilovem adresari.
2) Instalace pod wine se mi zatim nikdy nezdarila. Muzete nekdo doplnit?

Provozovani
Zde je dokument Lotusu:
http://www.lotus.com/products/r5web.nsf/3B183DEDD2A8FDF2852566CA0053705F/18E8D450C16916418525682500715D4C?OpenDocument

Hledate toto:
# How To: Step-By-Step PDF Instructions For Installing Wine and Notes Win32
Client - Now Supports InstallShield

Nebo snad radeji zde:
ftp://ftp.lotus.com/pub/lotusweb/product/domino/linux/wineinstall.PDF

Budete potrebovat wine s -2 na konci. Doporucuji toto:
wine-20030408-2mdk.i586.rpm - z cooker. Branil se mrska,
rpm balicek  libwine1-20030408-2mdk.i586.rpm ma asi chybu v zavislostech,
nakonec to chtelo --nodeps.

Nicmene, Lotus Notes klient 5.0.9 CZe jede jak vino:-) Zobrazuje i ceskou
diakritiku, nicmene neumi napsat z s hackem a e s hackem. Ostatni chyby (v
polich se pri zapisu zobrazovaly 3 znaky a pak nic, museli jste dat Enter
apod.) jsou (zda se) opraveny.

Mimochodem, jede nam i Domino server a to pod RH 7.3. Neumite to nekdo
rozchodit pod Debianem?
-- Michal Vymazal Office Computer gandalf na mbox.vol.cz