[linux] Lotus Notes pod Linuxom

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pátek Duben 25 09:09:13 CEST 2003

Zdravim,

On Wed, 23 Apr 2003, [ISO-8859-2] Ján Chrastina wrote:

> Toto prebehlo na konferencii Mandrake.cz:
>
> Zdravim vsechny
> Zde je slibeny navod:
>
> Instalace
> 1) Vrele doporucuji nainstalovat do funkcnich win98 a potom do Linuxu
> prenest
> cely adresar /Lotus. Zkontrolujte si potom prava v cilovem adresari.
> 2) Instalace pod wine se mi zatim nikdy nezdarila. Muzete nekdo doplnit?

Tiez som postupoval podla dokumentu wineinstall.pdf od IBM a instalacia
LN clienta R5 pod wine isla bez problemov cez instalator (spustenim
setup.exe) ako pod windowsami... Wine som kompiloval zo zdrojovych kodov.

> ftp://ftp.lotus.com/pub/lotusweb/product/domino/linux/wineinstall.PDF

S pozdravom

Frantisek Repkovsky