[linux] Argumenty pre make ?

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pátek Duben 25 14:19:01 CEST 2003

Zdravim,
neviem, neviem, ale make je vhodne trosku na nieco ine... v tomto pripade
by som to urcite nepouzival...

Make v spojeni s cvs by sa ti oplatilo len vtedy, kebyze napr:
mas TeX zdrojak, z ktoreho robis pdf, ktore davas do CVS repository.

A v takomto pripade by som postupoval asi takto:
1. exportnem do prostredia premennu CVSROOT
2. v makefile by som mal len cvs ci
3. cvs_commit_message zadam interaktivne.

A tomu make by som hovoril len uz make $TARGET, kde $TARGET by bol cvs.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk