[linux] HPT370 hardware raid howto?

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Neděle Duben 27 19:35:01 CEST 2003

Tak,

zufalstvo uspesne pokracuje....

M.F. PSIkappa wrote:

>Zdravim,
>je skutocne ten driver od vyrobcu nutny co tak pouzit gpl driver co je v
>kerneli ?
>
>Takze pouzi:
>CONFIG_BLK_DEV_ATARAID_HPT
>Highpoint 370 software RAID (EXPERIMENTAL)
>
>Musis si zapnut: [*] Prompt for development and/or incomplete code/drivers
>a potom to najdes v:
>ATA/IDE/MFM/RLL support
>  |->  IDE, ATA and ATAPI Block devices
>         |->   Support for IDE Raid controllers (EXPERIMENTAL)

iba RAID 1. Striping .... bol to jeden z prvych pokusov.
No, nateraz som to rozbehol malym oblukom. Skompiloval som jadro s
podporou hpt370, bez sw raidu, cize ako obycajny radic.
Na radici je je pusteny mirror. System sice vidi obidva disky ako hde,
hdf, ale pouzivam len jeden - hde, takze dufam, ze sa z toho ten radic
nezblazni a bude mi to raidovat ako chcem...
Budem skusat dalej, skusim sa trochu pohrat s RH 9, aby som mal system,
na ktorom si mozem vyrobit initrd a ten potom skusim podhodit na tuto
masinu... Ma to sancu?