[linux] DIVX Pakovac

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pondělí Duben 28 11:03:54 CEST 2003

transcode - najlepsie na svete, krasne sa to ovlada z prikazoveho riadku,
miliony volieb, fakt super vec
ffmpeg - rychly ako blesk, ale nevie niektore veci (zle deinterlacuje a pod)

plus xvid alebo divx4linux kodeky, staci aj ffmpeg, transcode ho vie
pouzivat
a budes samozrejme potrebovat lame pre kodovanie mp3
a zrejme este kopu ineho softu aby sa ti to skompilovalo. Myslim, ze lame
potrebuje zlib, ale skontroluj si to na stranke.

michal toth