[linux] Re: pda a linux

Martin Sechny martin.sechny na pobox.sk
Pondělí Duben 28 14:10:22 CEST 2003

PDA i ja pouzivam, mam podobne problemy.
Davnejsie som mal Atari Portfolio, co nesplnalo vela mojich potrieb.
Chcel som nejake PDA s Linuxom, ale zatial som nic vhodne nenasiel.

Teraz mam Psion 5MX, pozrite: <http://www.psion.com/computers/>.

Psion nepouziva MS Windows, ale Epoc32, dokonca ma podporu pre
slovensku diakritiku, aj prelozene programy do slovenciny,
lokalizacia ako ma byt. Ma v sebe textovy, tabulkovy, wwww, mail a
ine. Komunikovat moze s PC cez kabel, programy PsiWin alebo PsiLin,
teda aj vo Windowse aj v Linuxe. Tieto komunikacne programy
konvertuju formaty suborov medzi Psion, Windows, Linux.
Lokalizacia: <http://www.pointx.sk/psiondigital/>

Inak pre zaujimavost:
Ze vraj uz bol vyrobeny prototyp hodiniek s Linuxom (Red Hat),
dotykovy display, tlacitka...cena priblizne 50 000 Sk.

Martin Sechny

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Pocitac HP Evo310v v cenach uz od 19.800,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/akcie.php