[linux] pda a linux

Peter Gubis peter.gubis na damovo.com
Pondělí Duben 28 14:36:07 CEST 2003

osobne mam compaq ipaq a na nom familiar linux + opie.
chodi to uplne spolahlivo k mojej spokojnosti . dokonca mi user friendly
prostredie zavidia aj kolegovia s wince :)

na xls, doc a ppt existuje hancom office , ktory to do velkej vacsiny
zvlada ... ale samozrejme nic nie je dokonale :) a hlavne tento office
nie je free :( dodava sa so zaurusom , inak je ho potrebne kupit.

manaz.