[linux] Courier IMAP + SSL + certifikat

Slavko ml na shell42.com
Pondělí Duben 28 19:29:16 CEST 2003

Ahojte,

uz sa tu cely den trapim s jednym problemom, zial bezvysledne - tak snad
mi niekto bude vediet poradit:

Rozbehal som Courier IMAP s SSL, kde potrebujem nainstalovat certifikat.
Tento certifikat je realny (aj ked TRIAL s mesacnou platnostou, ale je to
jedno - ak to bude fungovat, tak kupim normalny), funguje bez problemov
pre WWW stranku (tzn. prehliadac nevyhodi warning), cize tam je vsetko v poriadku.
Potrebujem vsak tento cert. pouzivat pre IMAP (prip. POP3), avsak tu mail
klient vzdy vyhodi warning, ze vraj "The service you are connected to is
using a security certificate that could not be verified. A certificate
chain processed, but terminated in a root certificate which is not trusted
by the trust provider ..." (MS Outlook)

Subor imapd.pem mam v takomto tvare:

-----BEGIN RSA PRIVATE KEY-----
blabla
-----END RSA PRIVATE KEY-----
-----BEGIN CERTIFICATE-----
blabla
blabla
-----END CERTIFICATE-----

Kde privatny RSA kluc je ten, ktory som vygeneroval pri CSR, tento mam
vlozeny aj do apache kde funguje bez problemov. Cast CERTIFICATE je
vlastny certifikat.
Pri prihlasovani na IMAP server pouzivam meno servera ktore je v "common
name" certifikatu, takze tu tiez problem nie je.

Vedeli by ste poradit ako to rozbehat aby sa nezobrazoval stale ten
warning v klientovi? Prave pre ten Outlook to musi fungovat, takze rady
instalacie ineho mail klienta nie su na mieste .. :(

Vdaka mockrat,

Slavko