[linux] Courier IMAP + SSL + certifikat

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Duben 28 22:55:11 CEST 2003

Ahoj,

> uz sa tu cely den trapim s jednym problemom, zial bezvysledne - tak snad
> mi niekto bude vediet poradit:
>
> Rozbehal som Courier IMAP s SSL, kde potrebujem nainstalovat certifikat.
> Tento certifikat je realny (aj ked TRIAL s mesacnou platnostou, ale je to
> jedno - ak to bude fungovat, tak kupim normalny), funguje bez problemov
> pre WWW stranku (tzn. prehliadac nevyhodi warning), cize tam je vsetko v poriadku.
> Potrebujem vsak tento cert. pouzivat pre IMAP (prip. POP3), avsak tu mail
> klient vzdy vyhodi warning, ze vraj "The service you are connected to is
> [...]

uprimne povedane, mne sa to tiez nepodarilo rozbehat, ale dostal som sa
trosku dalej. Ja som od mojej CA dostal este certificate chain, ktora
smerovala az k root directory, tu mu tam treba nejak narvat. Kluc a cert
ti nestaci, potrebujes aj medzicertifikaty, ktore vedu ku korenovej CA.

Ak sa ti to podari, daj vediet.

 J.