[linux] DIVX Pakovac

pAmela pamela na rak.bb.euroweb.sk
Pondělí Duben 28 23:23:29 CEST 2003

> a poznate nieco, co vie toto v realtime ...tj
> nejake streamovane video si dumpujem do suboru
> napr. cez mplayer (format povedzme *.asf) a chcel
> by som ho realtime prekodovavat napr. do divxu,mpegu

na toto je dobry mencoder
ked zistis linku, tak uz ti potom staci:
mencoder -ofps 25 -ovc lavc -oac mp3lame <link>
hore dole nejake opsny pre ten lame a lavc (je to celkom dobre napisane
v mane ku mplayeru, vola sa to lameopts a lavcopts)

popripade, ak by toto nezafungovalo, tak mplayer ma parametre -dumpaudio
a -dumpvideo, ale to som nikdy nepouzil, tak neviem, nakolko to funguje

pAmela

do, or do not.
there is no try.