[linux] mdk 9.1

Úterý Duben 29 08:44:22 CEST 2003

-> On Mon 28. April 2003 18:15, you wrote:
-> > Dňa 28. apr 2003, 15:46, Igor Skypala napísal(a):
-> > >   staci mi na instalaciu subj. prve CD? (desktop, X, KDE, OO)
-> > >   Zn. netrpezlivy :)
-> >
-> > nie
-> Dokonca tuším, že ani prvé dve nie. Rozhodne ak to chceš po slovensky...
->
-> A keď už sme pri tom - mdk nemá v štandartnej distribúcii lame? Lebo som ho
-> mal a po preinštalovaní nemám. A neviem si spomenúť či som ho bol kompiloval
-> ručne, alebo tam bolo bývalo (nech žije spisovná slovečina ;-) )

najskor rucne - mp3 kodery (teraz uz aj dekodery) su licencovane :)

Fucking windows! Bring Bill Gates! (Southpark the movie)