[linux] LinuxFromScratch - ide aj bez netu?

Jan Karabas karabas na savbb.sk
Úterý Duben 29 13:20:37 CEST 2003

On Friday 25 April 2003 13:45, Plzik Milan wrote:

> Mam AMD K6-2 500 s 256MB RAM a chcem z toho dostat skutocne maximum - cize
> system plne optimalizovany pre procesor.
> 	Milan Plzik

Myslim, ze uplne staci nejaky Mandrake atd, aj to este starsia verzia.
Kompilacia Gentoo na takom stroji by trvala mozno aj dva tyzdne (se vsim
vsudy) - Mne na P4-1.7GHz to trvalo 8dni (kym som bol spokojny).

Ale neodradzam ta, aspon zistis ako tuciaky funguju.

Ahoj.
Jan Karabas
Institute of Mathematics and Computer Science
Mathematical Institute of Slovak Acad. of Sciences
Severna 5
Banska Bystrica
SK-97401