[linux] pripojenie na internet pod linuxom

michal lackovic twix na seznam.cz
Úterý Duben 29 14:03:27 CEST 2003

zdravim

mohol by mi niekto podrobne poradit ako sa na internet cez MDK 9.1?
modem mam na ttyS1 ,neviem vska ako napisat script na pripojenie, a
aky je najlepsi soft na pripojenie, skusal som cez vppp /te je
graficka nadstavba k ppp/ ale vzdy mi to spadne nikde v
inizializacnom skripte.
Este by ma zaujimalo ci sa da nastavit nejako aby mi fungoval
reproduktor aj pri internom modeme, ktory pravdepodobne nema reprak.
Je to motem v notebooku IBM thinkpad 600, pouziva to nejaky mwave.
Zdrojaky som skompliloval a nainstalovalo sa to spravne, len neviem
ako mam postupovat pri pripajani.
s pozdravom
miso

Reklama: