[linux] Re: [linux] pripojenie na internet pod linuxom

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Duben 29 15:13:55 CEST 2003

To moze byt prave spominany wvdial -pouzivam ho aj ja. Je to command-line
dialer -nic menej, nic viac. Staci spustit a pripoji sa (ak je dobre
nastaveny).
Ak si velky extremista, mozes to robit aj rucne - kombinacia
minicom+pppd:-). Ale treba mat rychle prsty, aby modem na druhej strane
nezavesil, kym pustis pppd...
	Milan Plzik

On Tue, Apr 29, 2003 at 03:03:48PM +0200, michal lackovic
wrote: > pouziva Window Maker a nexem tak tahat dake kde libs a tak...