[linux] "out of office" na linuxovom mailserveri

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Duben 30 20:35:25 CEST 2003

Zdravim,
to co hladas sa vola vacantion a tu klikaciu nadstavbu by mohol zabezpecit
squirrelmail + vhodny plugin.

Uz si len budes musiet premysliet ako to zaintegrovat do tvojeho sucasneho
riesenia...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk