[linux] BogoMIPS

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Neděle Srpen 3 21:39:41 CEST 2003

Hi all,

zaujimalo by ma ci sa da nieco usudzovat na zaklade BogoMIPS?
Viem ze je to taka nepresna miera rychlosti a tusim aj ako
sa meria a ako sa v jadre pouziva (priblizne).

Ale: ak napriklad o systeme s procesorom ARM viem ze ma cca
20 BogoMIPS a o Pentiu 160 ze ma 300 BogoMIPS, da sa z toho
vobec urobit nejake aspon hrube porovnanie ("to Pentium je
radovo rychlejsie") alebo sa to takto medzi uplne inymi
architekturami (navyse CISC a RISC) vobec ale vobec porovnavat
neda?

A BTW, nevie niekto ake rychle bude nieco s procesorom ARM a
20 BogoMIPS? Bude sa na tom dat normalne pouzivat gcc
aspon na mensie programy? A preco sa nespytat rovno, skusal
niekto Linux na Psione 5MX?

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk