[linux] ciastocne riesenia radeon 9200

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Srpen 5 08:12:22 CEST 2003

On Mon, Aug 04, 2003 at 03:54:41PM +0200, anton wrote:

> Spomenul som si kde to bolo spominane - v prispevku http://www.abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=33730
> - zaznam c.2. Saphire je znamy vyrobca ATI kariet, problem s kompatibilitou by nemal byt.

Hmm, zrejme bude problem v tom, ze mam AGP 8x aj kartu aj dosku a doska
sa nevie prepnut do AGP 2.0 (AGP 2x) kompatibilneho rezimu.
Tym padom neviem zaviest modul agpgart. Skusal som patch na 2.4.21
pre podporu AGP 3.0 (iba pre Via KT400, ale prave tento cipset mam).
Potom uz modul agpgart najde "apeerture size", takze uz sa to da spustit.
Neskor ale po spusteni XFree vypne monitor a prepnut nazad sa uz neda
(pomoze len restart systemu, nepomoze zhodenie XFree alebo prenutie na
textovu konzolu). Ten isty problem som mal s fglrx ako aj s DRI.
Rozdiel bol len ten, ze fglrx neviem prinutit aby pracoval v simulovanom PCI
rezime, stale to chce AGP a tym padom stale vypne monitor.

Je mozne, ze ti ludia na uvedenej stranke maju starsie dosky s AGP 2.0,
resp. dosky, ktore vedia robit kompatibilitu a preto im to ide.

Cital som este niekde o hacku, ze natvrdo sa pohram s pinmi na AGP na karte
a prehodim ju, aby nasiel AGP 2x. Toto riesenie vraj pomoze,
ale je trvale a neda sa vraj vratit spat. :-)

			SAL