[linux] ciastocne riesenia radeon 9200

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Srpen 5 19:23:02 CEST 2003

> Akurat som sa docital, ze najnovsie XFree86 priamo
> podporuje chip RV280(radeon 9200). Treba stiahnut
> najnovsi development snapshot, idem to vyskusat.
>
> Instaloval niekto original ovladace od ati
> fglrx*.rpm na inej distribucii ako redhat? Mam
> slackware a nevedel som to nainstalovat, vypisovalo
> mi vela chyb...ach tie rpm. Neexistuje nejaka ina
> binarka?

inu binarku som nenasiel, fglrx sa mi nepodarilo
rozbehat pod mdk9.1 ani pod debianom3.0r1. niekde v
/lib/modules/fglrx je nejaky dir s takymi
pseudozdrojakmi (podobne ako nvidia: cast src cast ako
.o) ktore by mali byt kompilovatelne s custom jadrami
ale mne sa to nepodarilo. nema to ani normalny
makefile ale ./makefiles.sh :))

dri sa mi kedysi podarilo rozbehat ale dnes po
preinstalacii mi to este nexodi (menil som debiana na
mdk9.1, karta je radeon9000 od sapphire)

jard