[linux] Re: Automaticke startovanie programov v konzole

Marek Podmaka marki na host.sk
Středa Srpen 6 11:58:14 CEST 2003

vdaka funkcnosti host.sk pocas upgradu trocha neskoro, ale predsa. Ja doma
pouzivam toto v /etc/inittab:

t:23:respawn:/usr/bin/top </dev/tty12 &>/dev/tty12

a na dvanastej konzole mam pusteny top. Presmerovanie vstupu je dolezite,
lebo inac by top "kradol" stlacene klavesy z hociktorej konzoly a nedalo
by sa vobec pisat.

   bYE, Marki <marki na nexin.sk>