[linux] Pripojenie na X server

Milan Remenar Remenar_Milan na ebo.seas.sk
Středa Srpen 6 13:58:29 CEST 2003

Ak mate niekto skusenosti s pripajanim na PC s Xservrom z ineho PC,
prosim poradte mi.
Mam HP UNIX PC na ktorom mi bezi Xserver, mam na nom uzivatelsky
ucet Operator, patriaci do skupiny "Operatori". Na pripajanie
pouzivam Win98 na ktorom mi bezi program Exceed. Nim sa
pripajam na Xserver po sieti.
Na Xserver sa pripojim v pohode, akurat po autentifikacii
mi preskoci uzivatel Operator do skupiny "root", co nechcem.
Neviem si to vysvetlit, lebo ak sa pripojim inym sposobom(telnet,ftp),
alebo lokalne, vsetko funguje korektne, tj. uzivatel je v tej spravnej
skupine.

milanr