[linux] patch kernel

Středa Srpen 6 15:19:28 CEST 2003

On 06.08 15:17, Jozo Botka wrote:
> Nikde neboli ziadne chyby, akurat pri patchovani mi oznamilo, ze niektore
> subory uz asi boli zmenene, ale pritom to bol uplne novy kernel
> source(nedotknuty asi, ale moze byt ze bol meneny lebo som to instaloval z
> cd ako balik kernel-source.....). Po make bzImage mi napisalo:
>
> posledne riadky:

.... SEM si mal este pastnut riadok alebo dva. takto vieme v ktorom subore
je chyba ale nie AKA.
> make[2]: *** [buffer.o] Error 1
> make[2]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.20/fs'
> make[1]: *** [first_rule] Error 2
> make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.20/fs'
> make: *** [_dir_fs] Error 2
> bash-2.05b#
>
> neviem v com je chyba..... make dep aj menuconfig aj clean boli bezchybne......

mozno nepresiel celkom dobre patch.
skus "find . -name \*.rej"
ak ti vypise fs/buffer.c.rej tak vies kde je chyba.

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
"The box said 'Requires Windows 95 or better', so I bought a Macintosh".