[linux] USB tlaciaren

Peter Kotolan kotolan na decef.elf.stuba.sk
Středa Srpen 6 18:11:57 CEST 2003

V novom CUPSe funguje prikaz enable, ktory by mal pracovat rovnako ako
funkcia Start printer. Pripadne je mozne sa pohrat so skupinovymi pravami
pre subor /etc/cups/cups.conf a priradit daneho pouzivatela do grupy lp
						Peter Kotolan