[linux] patch kernel

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Středa Srpen 6 22:14:57 CEST 2003

Wednesday, August 6, 2003, 3:17:24 PM, you wrote:

JB> Nikde neboli ziadne chyby, akurat pri patchovani mi oznamilo,
JB> ze niektore subory uz asi boli zmenene, ale pritom to bol uplne
JB> novy kernel source(nedotknuty asi, ale moze byt ze bol meneny lebo
JB> som to instaloval z cd ako balik kernel-source.....).
--snip--

to byva problem, kernel source co je v distribucii je (takmer)
vzdy zmeneny oproti original vanilla Linusovmu jadru

ak mas nejake unixove konto na nete s rychlim pristupom
na internet (napriklad unixovy stroj v skole) tak mas
este jednu velmi uspornu a elegantnu moznost:

1. stiahni si (na ten stroj s rychlou linkou) zdrojaky jadra
zo slackwaru (presne tie, co mas doma)
2. stiahni tam aj Linusove zdrojaky z ftp.sk.kernel.org
3. obidva rozbal povedzme do adresara ~/kernel takze
mas adresare ~/kernel/vanilla a ~/kernel/slack a v
kazdom jedny zdrojaky
4. cd ~/kernel
5. diff -Naur slack vanilla > slack-to-vanilla.patch
6. gzip slack-to-vanilla.patch

toto vsetko robis na tom stroji s rychlou linkou

vlastne si vyrobis patch zo slackwarovych zdrojakov
na original Linuxove zdrojaky. domov si stiahnes
len malicky patch slack-to-vanilla.patch.gz
a potom ho doma aplikujes na tie zdrojaky co mas
(postup je presne ten isty ako ked si aplikoval
patch-2.4.21 stiahnuty z netu)
a vzniknu original vanilla zdrojaky jadra a na
tie potom uz musi ist aplikovat aj ten patch-2.4.21
uplne bez chyb

my modemisti takto stahujeme zdrojaky cohokolvek,
ak uz raz mam doma hocijaku verziu niecoho
(aj strasne staru), nemusim tahat celu novu
verziu ale len ovela mensi patch ktory si sam vyrobim

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm