[linux] RH9 - kernel directory

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Čtvrtek Srpen 7 14:07:22 CEST 2003

Ahoj,

On Thu, 7 Aug 2003, Patrik FANCALSKY wrote:

>     Zdravim Vas,
> Stiahol som si tcng a snazim sa ho nainstalovat,ale ak som spustil
> ./configure,vyhodilo mi hlasku:
> no kernel directory
> Ak to uz niekto instaloval,chcem sa spitat:
> 1.) je potrebne prekompilovat kernel,aby som mohol nainstalolovat tncg?
> 2.) kde sa nachadza kernel directory,aby som mohol pripadne nastavit cestu v
> ./configure

Pozri si subor README, tam mas pekne napisane co prebujes pre
kompilaciu... Musis mat nainstalovane zdrojaky jadra. Konfiguracny skript
ich hlada v tcsim/linux alebo v /usr/src/linux. Ak sa nachadzaju v inom
adresi musis mu zadatat cez volbu -k cestu kde su. Zdrojaky si mozes
stiahnut z kernel.org, alebo RH bude mat vlastny balik kernel-source alebo
podobny nazov s cislom verzie aku pouzivas (po nainstalovani budu zdrojaky
v /usr/src/ ).

S pozdravom

Frantisek Repkovsky