[linux] prikaz na vybratie datumov z logov Apacha

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Pátek Srpen 8 12:50:56 CEST 2003

Dňa Piatok 08 August 2003 11:04 dopoludnia Stefan Valastan napísal:
> Dik fungovalo to
> Ozaj nevie niekto z vas nejaku dobru literaturu na webe na
> regularne vyrazi, lebo vzdy ked sa snazim nieco vynat z textu
> tak mam problem s definovanim pravidiel.
> Napriklad tato tvoje cast l=${l#*[[]}
> chapem ze to [[] je zlozena zatvorka a * je asi lubovolny
> pocet znakov, ale co je to l# to nemam ani potuchy a to uz
> nehovorim o tomto vyraze l=${l%%:*} to nemam ani potuchy ze co tam
> robis:-(
V prvom rade to nie su regularne vyrazy v pravom zmysle slova.
while read l ; nacital riadok do premennej l
cez l=${l#*[[]} som z nej odrezal vsetko od zaciatku riadku az po [ vcetne
a cez l=${l%%:*} som odrezal vsetko od konca riadku az po najsamlavsiu ":"
(heh ze najsamlavsiu ;)))
man bash  najdi si %% ##
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com
Stare Zahrady 35, 82105 Bratislava, Slovakia
Tel: +421-2-43427449, fax: +421-2-43427214