[linux] Ot:Da za v Linuxe nieco taketo?

Lukas fogot na host.sk
Pátek Srpen 8 20:38:55 CEST 2003

   Zdravim vsetkych.

Mam kartu MSI G4 Ti4200 64DDR(Twin view+TV OUT)
Vstupy\vystupy(VGA+DVI-I, S-video(9pin , IN/OUT) )
Da sa v linuxe , akejkolvek distribcii rozbehnut twin view.
Mal by som zaujem na monitore c1. pracovat, spustat aplikacie a na monitore c2. pozerat video.

CIze monitor c1 na sub a monitor c2 na DVI-I (pomocou redukcie.)
Da sa rozbehnut 3d akceleracia???(viem ze u Ati to mozne je) ale nvidia je skupa na datasheety takze neviem ci sa to da aj inde nez vo winoch :)

Ak mi odpoviete na tieto otazky , tak uz budem mat dovod preco instalovat Linux , lebo pod winami som tu zostavu s 2 monitormi a videom nerozbehol ani nahodou.

Dakujem

PS:Sorry za Lamerske otazky , v linuxe sa nejak moc neorientujem.