[linux] Ot:Da za v Linuxe nieco taketo?

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pátek Srpen 8 22:00:16 CEST 2003

Friday, August 8, 2003, 8:38:55 PM, you wrote:

L>    Zdravim vsetkych.

L> Mam kartu MSI G4 Ti4200 64DDR(Twin view+TV OUT)
Mam PRESNE tu istu kartu, sranda.

L> Vstupy\vystupy(VGA+DVI-I, S-video(9pin , IN/OUT) )
L> Da sa v linuxe , akejkolvek distribcii rozbehnut twin view.
L> Mal by som zaujem na monitore c1. pracovat, spustat aplikacie
L> a na monitore c2. pozerat video.
Myslim ze sa da ale nepoviem ti ako. Som si dokonca skoro isty.

L> CIze monitor c1 na sub a monitor c2 na DVI-I (pomocou redukcie.)
L> Da sa rozbehnut 3d akceleracia???(viem ze u Ati to mozne je)
L> ale nvidia je skupa na datasheety takze neviem ci sa to da aj
L> inde nez vo winoch :)
Ale samozrejme, ked ti nevadi closed source ovladac. Si stiahni
z www.nvidia.com. Funguje paradne, aj Unreal Tournament mi funguje
aj Quake III a vobec vselico a ide to tak rychlo (quake rychlejsie)
ako pod windowsami.

L> Ak mi odpoviete na tieto otazky , tak uz budem mat dovod preco
L> instalovat Linux , lebo pod winami som tu zostavu s 2 monitormi
L> a videom nerozbehol ani nahodou.
No hej, da sa pod Windowsami take ze mas plochu cez dva monitory
ale to asi nechces.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk