[linux] Ot:Da za v Linuxe nieco taketo?

Pátek Srpen 8 23:40:51 CEST 2003

 8. augusta 2003 o 20:38, Lukas píše:

> Mal by som zaujem na monitore c1. pracovat, spustat aplikacie a na
> monitore c2. pozerat video.

ak sa nemylim, tak koli tomuto existuje rozsirenie pre Xwindow s nazvom
xinerama.
mplayer napriklad podporuje xineramu, takze by malo byt mozne povedat,
na ktorom monitore sa ma video prehravat.

> Da sa rozbehnut 3d akceleracia???

ako uz bolo povedane, ovladace ktore distribuuje firma nvidia obsahuju
3d akceleracne funkcie.

> Ak mi odpoviete na tieto otazky , tak uz budem mat dovod preco
> instalovat Linux , lebo pod winami som tu zostavu s 2 monitormi
> a videom nerozbehol ani nahodou.

poznam XX inych a lepsich dovodov, ale ked ti staci tento...

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk