[linux] Re: Ot:Da za v Linuxe nieco taketo?

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Sobota Srpen 9 10:00:19 CEST 2003

Cau,

ja mam sice inu kartu ale instalacia nvidiackych drajvrov uz nemoze byt
jednoduchsia. Len to treba skusit. Po instalacii kukni do
/usr/share/doc/NVIDIA_GLX-1.0/
tam su dost zrozumitelne pokecy aj o twinview, aj 3D.

Juraj