[linux] SAMSUNG 11Mbps WLAN PCI Card (co ine nez problem)

SoCo soco na zoznam.sk
Neděle Srpen 10 00:53:53 CEST 2003

prave sa mi dostalo cti preinstalovat jednu masinu v statnej sprave, zhodou
okolnosti gateway, ktora bola v ubohom stave (jadro 2.4.3, ziadne ipt
rulsy). Ta masina je navyse compaq proliant 800 a s okolitym svetom
komunikovala cez pre mna uz teraz "oblubenu" pci-pcmcia samsung 11mbps
wireless wlan :((

Ako som tak cital historiu konferencie z roku 2001, tak podobne konstalacie
sa tu uz riesili... no ale poporiadku, riesil som to takto:
1. odzalohoval a nainstaloval novy mdk 9.1 :)
2. stiahol posledny vanila kernel 2.4.21, skompiloval bez podpory pcmcia
3. nainstaloval wireless extensions, aby sli nainstalovat wireless-tools,
potom pcmcia-cs, nakonfiguroval /etc/pcmcia/network.opts, ...
4. zistil, ze tato samsung karta potrebuje vlastny driver a to 'swldpc11_cs'
(posledna verzia z minuleho tisicrocia, co sposobuje moj problem)... tak som
ho stiahol, prekopiroval do pcmcia-cs a tie prekompiloval zas. Tusiac,
zdarny koniec som skusil insmod a:

swldpc11_cs.o: The module you are trying to load (swldpc11_cs.o) is compiled
with a gcc
version 2 compiler, while the kernel you are running is compiled with a gcc
version 3 compiler. This is known to not work.

Kedze Ccku moc nerozumiem, tak laicky problem vidim v lib/libswl11-i386.a z
balika swldpc11_cs-1.22.tar.gz

Moja otazka, co sa s tym da robit?

Mna napada iba volat do samsungu, pretoze konvertor gcc2->gcc3 asi
neexistuje,
alebo dat na masinu gcc 2.xx, co je rovnako ako volat do koreje,
alebo vymenit kartu, co je ale mozny problem u isp (brblanie, frflanie,...)

Diky za akekolvek reakcie :)
SoCo