[linux] Niečo o wi-fi

Julius Loman lomo na kyberia.net
Neděle Srpen 10 13:06:25 CEST 2003

On Sat, Aug 09, 2003 at 10:07:05AM +0200, Miroslav Oravec <mior na psg.sk> wrote:
> Hi,
>
> hladam nejake zakladne info o wifi a hlavne o sprevadzkovani pod
> Linuxom.
> Prehladal som cely internet, a som este viacej zma:teny z nadbytku
> informacii.
> Prosim, nasmerujte ma. Jazyky: sk,cz, eng.
a co take ? hw mimo karty nema s linuxom nic spolocne, karta je rozne,
bud mas pcmcia kartu (napr. orinoco) a vacsinou ak nemas notebook
potrebujes aj pcmcia adapter, zatial som nenatrafil na nepodporovany v
linuxe... na pcmcia potrebujes aj nainstalovat balik pcmcia-cs
pravdepodobne ak nemas kartu podporovanu priamo v kerneli

karty sa potom tvaria ako dalsi ethernet device (eth1 napr) a zariadenie
nastavujes prikazmi iwconfig z balika wireless-tools

ono na rozbehnutie karty DOST zavisi aku kartu konkretne vlastnis,
support v linuxe je trochu rozny, odporucam orinoco z vlastnej
skusenosti.