[linux] Traffic shaping

Julius Loman lomo na kyberia.net
Pondělí Srpen 11 09:29:58 CEST 2003

On Mon, Aug 11, 2003 at 09:17:00AM +0200, michal lackovic <twix na seznam.cz> wrote:
> Zdravim,
>
> Mal by som jdnu metodicku otazocku.Potreboval by som otestovat dve videokonferencne zariadenia D-link DVC 1000 na lan. Ja by som vsak chel nejako dosiahnut aby v nasej 100mbps sieti chodili trebars iba 64kbps. Cital som nieco o traffic shapingu, ale jedine co som zatial nasiel sa tykalo iba lokalnej masiny nie celej LAN .Rozmyslal som, ze asi by som mal vytvorit nejaky gw a tym DVC nastavit jeho IP, tadial by to tieklo, ale este by som potreboval nejaky konkretny navod ako na tomto gw "pribrzdit pasmo".
ak ta dobre chapem, ten konferencny hw je nejake uzavrete zelezo kde to
asi nenastavis a chces to shapeovat na LANke ?

tak potom asi jedine na urovni manazovaneho switchu ak to vobec dany
switch podporuje

--

[ Julius Loman ][ lomo na kyberia.net ][ http://lomo.kyberia.net ][ icq:35732873 ]

 My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.