[linux] mplayer vs. MpegTV

Peter Fodrek fotoba na pobox.sk
Pondělí Srpen 11 10:24:32 CEST 2003

Vazeny kolegovia!

Mam zaujimavy problem cez MpegTV si viem pozriet mpeg-2 subor, ale
kedze ide o komercny sw po par sekudach sa vypne prehravanie zvuk-
u... mplayer zase prehrava zvuk ale nezobrazuje obraz... Skusal som
paralenene spusit MpegTV aj mplayer, a hoci to funguje tak pre
pouzitie u "know nothing usres", pre ktorych to chcem pouzit to veru
riesenie nie je... Nevie mi niekto poradit nieco menej nemotorne ako
pouzit wine + nieco Microsoft based... Hoci som toho rozchodil s wine
uz dost- napr. Maple V,Matlab for Windows, M$ Office, bez instalacie
v Linux-e a bez kopiravania registrov - co sposobuje pochybne hlasky
a je treba wine okno najskor zavriet. odklikart dalsie hlasky a az
potom sa da normalne pracovat s tymto SW... Mozno, ze aj kolega
zvyknuty na pracu s Win by  mohol skusit wine ak nenajde nic
vhodnejsie...
Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php