[linux] SAMSUNG 11Mbps WLAN PCI Card (co ine nez problem)

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Srpen 11 10:56:14 CEST 2003

> samsung dodava aj zdrojaky k tomu drajvru, tak ich proste stiahni a
> skompiluj gcckom 3.
>
> swldpc11_cs-1.21.tar.gz mi chodi v pohode.

na samsungackom webe tieto drajvre uz neexistuju, uz sa na tu kartu vykaslali.
google nieco vie najst. posledna verzia bola 1.22.

btw, pod akym jadrom ti ta karta chodi? mne maximalne pod 2.4.18, potom sa
dost zmenili wireless extensions a swld driver s nimi robi kernel trap. skusal
som dat do noveho jadra stare wireless extensions, aj prepisat driver, ale
chodit mi to nezacalo. a aj by som celkom rad nove jadro, v 2.4.21 bola kompletne
prepisana podpora CMD680 chipsetu ktory mam v stroji a starsia verzia podla
changelogu sposobuje obcasne poskodenie dat... :o( jak z toho ven?