FW: [linux] Traffic shaping

Patrik FANCALSKY patrik.fancalsky na cccke.sk
Pondělí Srpen 11 11:56:08 CEST 2003

ja sa tiez len prave teraz zacinam ucit pouzivat traffic shaping,ale zatial
najlepsi manual som nasiel na stranke:
http://linux-ip.net/gl/tcng/tcng.html
http://tcng.sourceforge.net/
http://www.faqs.org/docs/Linux-HOWTO/Traffic-Control-tcng-HTB-HOWTO.html
a este nieco ine,ale s skoro s tym istym efektom - pomocou Squid-u:
http://www.linux.org/docs/ldp/howto/Bandwidth-Limiting-HOWTO/index.html
snad ti to pomoze.
patrik

Zdravim,

Mal by som jdnu metodicku otazocku.Potreboval by som otestovat dve
videokonferencne zariadenia D-link DVC 1000 na lan. Ja by som vsak chel
nejako dosiahnut aby v nasej 100mbps sieti chodili trebars iba 64kbps. Cital
som nieco o traffic shapingu, ale jedine co som zatial nasiel sa tykalo iba
lokalnej masiny nie celej LAN .Rozmyslal som, ze asi by som mal vytvorit
nejaky gw a tym DVC nastavit jeho IP, tadial by to tieklo, ale este by som
potreboval nejaky konkretny navod ako na tomto gw "pribrzdit pasmo".

dakujem
miso