[linux] ciastocne riesenia radeon 9200

Jozo Botka jozobotka na stonline.sk
Pondělí Srpen 11 14:20:32 CEST 2003

Takze vyskusal som to rozbehat na kernely 2.4.22-rc2, neuspesne, aj ked je podpora pre kt400, nie pre agp8x......

Agp 8x som rozbehal na kernely 2.6.0-test2, ale nepodarilo sa mi spustit X cez ovladac radeon, vesa ovladac isiel.... Pouzil som ovladac radeon zahrnuty v kernely, kedze to bola dost nova verzia ovladacu radeon.ko(1.9.0). Porovnaval som to s tym ze ked natiahnem modul z dri.sf.net tak tam je 1.7.0(radeon.o). Potom som chcel vyskusat ovladace z dri.sf.net, ale nebpodarilo sa mi ich zkompilovat, kvoli tomu, ze nesu asi kompatibilne s novymi kernelmi (2.5x,2.6x).. Pred chvilou som ale nasiel nejaku "option" v menuconfig, pri kompilacii kernelu, pomocou ktorej je mozne pouzivat stare moduly(.o), aj tie nove (.ko)... este som to neskusal a nejak tomu ani nedoverujem, ale vyskusam to.

Myslim si ze riesenie je v novom beta kernely(2.6x), len treba nejak "fixnut" ovladac radeon alebo v nejakom patchu na podporu agp8x pre 2.4 kernely... to je vsetko na co som prisiel zatial..