[linux] SAMSUNG 11Mbps WLAN PCI Card (co ine nez problem)

Kocur kocur na zsvak.sk
Pondělí Srpen 11 13:35:28 CEST 2003

no takze ...

niekde tam urcite budes mat CD ( zn. MEDIA, neaky shit) na ktorom su
napalene
komplet zdrojaky PCPMCIA + SWLDPC a aj configuraky...myslim... ( ak ho uz
samozrejme niekto
medzi tym rokom-dvoma nevyhodil...), ktore chodili prave na tom Compaqu...
pcmcia 1.25.xxx & swldpc11_cs-1.22.tar.gz ( balik swldpc11_cs-1.21.tgz bol
len pod 2.2.x kernel..)

staci ich len skompilovat...

urcite ti budu fungovat pod jadrami od 2.4.3 az po 2.4.8 ..
bez chyby....

KARTA MUSI BYT ZASUNUTA V PRVOM PCI SLOTE.....!!!!! PCI1 ( Mus Master )
!!!!!!
 inac ti to fungovat nebude...... ( na tu kartu som tusim aj nieco taqe
fixkou napisal...)

....ale sak ked sa xesh trapit ...
taq mozesh....

v tvojom pripade sa hlavny problem karty SAMSUNG 11Mbps WLAN PCI vola.....
..." COMPAQ PROLIANT 800 "

mozesh mi verit..... ja som totizto ten co to tam rozbiehal pred tebou ako
prvyy....

...vela stastia....

a ze pozdravujem nocku....