[linux] problemy s Xine

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Srpen 12 12:17:34 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 10:48:59AM +0200, peter Fodrek wrote:
> Vazeny kolegovia!
> Skusil som prehrat MPEG-2 video s mplayer-om aj Xine (MDK 9.0) ale prehrava sa len zvuk a blue background window, jedine komercny MPEG-TV dokaze prehrat obraz... ? Xine pritom ale dokaze vyrobit korektne ppm snapshot-y
>
> Mozno je problem v tom, ze Xine pouziva akesi divne zariadenie /dev/Xv o ktorom pocujem prvy raz...
Skuste najskor zmenit vystupny plugin pre xine. Ako ste napisali,
pouzivate XV (XVideo), co je najrychlejsi, ale zaroven musia korektne
fungovat drivery. Skuste ho vymenit za xshm (rucne sa to robi niekde v
~/.xine/config.). Ak potom obraz pojde, je chyba v ovladaci (konkretne
mozno napriklad nieco, co zabezpecuje overlay, nemusi byt OK). XShm je ale
zase trochu narocnejsie na procesor, lebo to, co pri XV rata graf. karta,
tu ide na CPU.

> Mozno Vam pomoze aj cast vystupu messages z log-u Xine
>
> 3000 frames delivered, 0 frames skipped 4 frames discarted
> video_ouit: throwing away image with pts 19791755 because it is too old (diff 3645)
> video_ouit: throwing away image with pts 19788796 because it is too old (diff 6604)
> video_ouit: throwing away image with pts 19785937 because it is too old (diff 9563)
> video_ouit: throwing away image with pts 19782883 because it is too old (diff 12517)
Tento log obsahuje info iba o tom, ze Vam xine zahodilo 4 framy z filmu,
lebo ich nestihol dekodovat (alebo nejaka synchronizacna chyba). Pozrite
skor nieco uplne na zaciatku vypisov xine - tam byva aj inicializacia.
	Milan Plzik