[linux] Pb Segmentation fault

olivier gounyproof na club-internet.fr
Středa Srpen 13 20:36:32 CEST 2003

Hello Everybody !!!
I am french and I get about the same error when starting kylix2 :

SIGXEV : Segmentation fault

Perhaps the solution to the problem is in the lines below but I dont
understand this language.

Could someone translate for me or give me a solution please ???

Thanks, Olivier, Toulouse, France.

Ahoj,

Uvaha:

(Nemam ani Kylix, ani QT2, preto Ti to nedolozim faktami...)

Predpoklad 1. LD_LIBRARY_PATH ma pred ld.so.conf prednost.
(Vsak mam pravdu?)

Predpoklad 2. QT kniznice v Kylixe su upravene, zle oznacene
verziou a Tebe sa natiahne nejaky menny (ale binarne nekompatibilny)
ekvivalent z /usr/lib, napriklad zo standardne dodavaneho QT2 z
distribucie, ak na tie z Kylixu nepoukazes cez LD_LIBRARY_PATH.

Dosledok: Segfault

mP