[linux] primontovanie freebsd particie

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Čtvrtek Srpen 14 15:57:23 CEST 2003

On Mon, Aug 04, 2003 at 10:08:44AM +0200, Stefan Valastan wrote:
> Cau vsetci
> Mam problem z primontovanim freebsd particie
> Rozdelenie disku:
> /dev/hda1 NTFS
> /dev/hda2 ext3
> /dev/hda3 swap
> /dev/hda4 freebsd v.5.1
> Vsetko primarne particie, nie logicke
> To Freebsd je este diskalbelom pod freebsd rozdelene na 5 casti
> Vsimol som si ze v dev mam este hda5,hda6,hda7,hda8,hda9

To by nemal byt problem...

> Co predpokladam ze asi budu tie casti freebsd
> dal som prikaz:
> mount -t ufs -o ufstype=44bsd /dev/hda5 /mnt/freebsd1

A toto by mohol... FreeBSD vo verziach 4 pouzivali defaultne UFS 1
Od verzie 5 sa to zmenilo na UFS2 a to by uz problem mohol byt.
Priznam sa ale bez mucenia, ze ze ufs2 som neskusal mountovat pod
linuxom - vzdy som pouzil aj pri BSD 5.x radsej ufs1 - subjektivne
je rychlejsi (hlavne pre to, ze 5.x rady maju pozapinanych dost
debug funkcii pre novy file system - a nemal som chut to testovat)