[linux] Este zopar otazok...

Stefan Valastan pista18 na zoznam.sk
Pátek Srpen 15 09:18:44 CEST 2003

Lukas wrote:

> Zdravim.
>
> Tak som sa rozhodol , ze na " video stroji" skusim ten linux.
> AKu distribuciu by ste mi odporucili?
> Ja som uvazoval o Movix(v jednom PCR bola recenzia a v celku sa mi to
> pozdavalo).
>
> Mozem cakat inu kvalitu ako ked ten isty film pustim na woknach ??(Asi
> nie bola by to blbost.)
> Dokaze linux trocha rozumnejsie vyuzivat procesorovy vykon?
>
> (Ide o to ze kedysi som mal p120 a 80 mb ram,1,2GB Hdd S3 Trio 1Mb s
> RH7.0cz a bolo to fajn , celkom culo sa to hybalo aj na nete aj
> [...]

No nechcem ta sklamat co sa tyka movix-u si nerob velke iluzie
ma dost problemov s detekciou hardveru. Ja som ho skusal asi na 15
roznych konfiguraciach a bez problemov bezal len na 2.  Ovela skor by
som ti doporucil slackware live, v nom mi isiel obraz na vsetkych, ale
na asi 3 bolo treba nastavit zvukovku a na dvoch zvuk sa nedal pustit
vobec. Ale zas je pravda ze SB Live ide bez problemov. Ono sa to tyka
hlavne zvukovych kariet co sa oznacuju ako AC97 komp. a su priamo na doske.
Co sa tyka HW akceleracie na stranke mas navod ako si upravit
distribuciu a mozes si tam pridat nvidiacke drivre.
Ozaj este link  http://www.slackware-live.org

Dufam ze ti to pomoze

Steve