[linux] Este zopar otazok...

HOST user fogot na host.sk
Pátek Srpen 15 12:01:18 CEST 2003

On Fri, 15 Aug 2003 10:57:52 +0200, Bohdan Kolecek wrote

> Trochu je slabe slovo. Na stroji, kde je prehravani filmu v DivXu ve
> vysokem rozliseni a se zvukem v AC3 ve Windows (98 i XP) trhane (jak
> zvuk tak i obraz), dokaze Linux prehrat tentyz film naprosto plynule s
> 50% zatizenim CPU. Mplayer a kernel byl prelozen s optimalizacemi pro
> dany procesor s prekladacem gcc 3.3. Zbytek systemu byl zkompilovan pro
> i386. (Testovano na Pentium II 400, nechutne levna deska MS720, karta
> nvidia.)

Zdravim
Na cel 500 , 128 Ram , 20 Gb HDD , Mb QDI BriliantX5(I440BX), G4 Ti 4200(Nesmejte sa ,
toto pc bolo postavene zo smetia , okrem GK a HDD) pri sucasnej praci (Browsovanie+
Divx)= Trhany film
Ak nebrowsujem , je vsetko v poho.
Prave preto sa pytam.
Lebo na tom p120 som vykonaval viac cinnosti naraz , a nebol problem.
Aj ked je pravda ze tam som nepustal divix.

2. Ta doska asi bola iba M720 , od Pc chips .
To nevadi ze je lacna , ved ked funguje tak ako ma, tak nieje problem.

Chel by som sa spytat skusal uz niekto linux na pretaktovanej masine.
Ako sa to sprava?
Trebars wini hodia chybu ochrany , nejaku tu modru obrazovku , pripadne zmrznu a pod.

Ten Slackware ma 180 Mb, preboha to si nemozem dovolit stiahnut , ledatak kupit.
Ten Movix by som mozno este zvladol :-).
ALe doma mam Slackware 8.1.

Nestacilo by to?

Inak distribuciu by som si aj  vybral v kt sa vyznam , ale nevyznam sa v ziadnej.
Jedinu kto som mal dlhsie je spominany RH7.0.
Takze mi doporucte nejaku po kt by ste siahli ak by ste teraz zacinali s linuxom.

Robenia  particii , formatovania sa nebojim.

A je to lepsia volba nez skusat tie distribucie z cd alebo kt idu pramo z FAT/FAT32.
Tie sa mi zdali dost pomale.

Lukas.

PS:Skusal niekto Movix2??
--
host.sk (http://www.host.sk)
free webhosting - unlimited disk space, php, mysql, shell, no ads.