[linux] Este zopar otazok...

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Srpen 15 13:30:09 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Rybarik, Michal" <mrybarik na tronet.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Friday, August 15, 2003 12:37 PM
Subject: RE: [linux] Este zopar otazok...

> ak pretaktuvavas rozumne, tak nie je problem. niekolko rokov mam na
(nonstop
> zapnutom) testovacom serveri boxovane pentium 100mhz vytocene na 120mhz, a
nie
> je s nim ziadny problem. na 133mhz to uz zacinalo byt >nestabilne.

s tym overclocking-om  je to asi tak, ze mas dav limitujuce faktory:

1.produkoavne teplo- musis ho vediet uchladit- ideal v zime overclock v lete
radsej underclock, alebo nejake hardcore chladenie - dusik, voda vzduchovy
tunel a pod.

2. napatie a frekevencia  CPU  a FSB pri ktorom je system - t.j. nie le CPU
ale aj ostatne komponenty -stabilny...

A potom de facto nezalezi na OS....

peto