[linux] Este zopar otazok...

Ján Beňadik jbenadik na elas.sk
Pátek Srpen 15 15:14:02 CEST 2003

> Chel by som sa spytat skusal uz niekto linux na pretaktovanej masine.
> Ako sa to sprava?

Este pred casom som bezal na jednej starej vykopavke 4 roky procesor AMD
DX4/133 taktnuty na 200MHz (doska Abit PB4, 128MB ECC RAM) a nemal som
absolutne ziadny problem. Pritom chladic sa s tymi dnesnymi ani nedal nazvat
chladicom (dokonca bol tusim pekne tichy, pretoze bol pasivny) ...

Ale takyto stroj by Ti na rozumne bezanie DivX asi nestacil. Odhadujem, ze
take K6-2/450 by to mohlo zvladnut k spokojnosti. Mozno by som si v takom
pripade radsej dal ECC RAM, pretoze z urcitych chyb sa dokaze zmatozit (teda
ak Ti ide o vykopavkovu techniku - inak cokolvek dnes kupitelne).

beno