[linux] problem so slovenskou klavesnicou v KDE

Radovan Bukoci rado na autoparts.sk
Sobota Srpen 16 23:32:52 CEST 2003

sorry neviem ci sa pytam na spravnom mieste, ale snad...

Ked si v KDE prepnem do slovenskej klavesnice (qwertz, zasadne), je
nepouzitelna, pretoze:

- zvlada sice lsctzyaie atd
- zvlada kombinaciu dlzen + samohlaska
- nezvlada kombinaciu dlzen + spoluhlaska (aspon l, r by snad malo ist,
      krrdel mllkvych zlln strrpol)
- makcen + lubolvolne pismeno nefunguje vobec, cize velke maekke pismena
      nemam sancu napisat vobec.
- neviem, ci toto su vsetky bugy - dokladnejsie som to netestoval

Pouzity sw: Slackware 7, 8, 9, Mandrake 9.1,  KDE 1, 2, 3.   Nikdy mi to
neslo. Ale nikdy som to nepotreboval, pisal som vo Win :((. Po
niekolkych rokoch uz mam pocit, ze chyba je asi vo mne, snad by to uz
niekto odvtedy opravil. Co robim zle ? Poradte prosim.

PS: KDE mam prepnute v anglictine (na Slackwari), mozno je chyba tam
(ale preco), ale u kamosa som dal Mandrake 9.1 cely v slovencine, a ta
klavesnica blbne rovnako.

     Dakujem.