[linux] OT: e-mail konfera o C/C++

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Srpen 17 17:30:58 CEST 2003

> Zravim,

aj ja :)

>   viem ze som OT. Checel by som sa niekoho z Vas
> opytat ci pozna nejaku
>   e-mail konferencio o programovani v c/c++ (dobru a
> s nejakim tim
>   trafficom). Na nete je toho strasne vela a ja
> neviem co z toho vybrat.
>   Preto by som bol rad keby niekto kto je v nejakej
> zapisany, aby mi s
>   tim helfol. Mozno to bude uzitocne aj pre
> ostatnych. Ide mi o
>   programovnie pre OS linux v C/C++ . Jazyky en, sk,
> cz.

neviem ale mohla by sa mozno spravit nejaka na
lists.linux.sk, myslim ze zaujem by bol (aj ked by
nemusel byt nutne iba c/c++, mohli by tam byt aj ine
jazyky, ale to uz je o inom, to sa dohodne potom). len
aby to nedopadlo s games na lists.linux sk :-(

jard