[linux] nfs protokol a jej pouzivana verzia

Pondělí Srpen 18 10:10:56 CEST 2003

On 14.08 10:11, riki wrote:

> odniffuj si nfskovy udp traffic a vyrataj si aky obrovsky overhead mas
> na tom udp trafficu, nfsko cez tcp je rychlejsie ako cez udp

prave naopak, TCP ma vacsi overhead ako UDP. navyse TCP nepodporuju vsetky
OSy. TCP je odporucane len po spojeniach pomalych alebo takych kde sa
stracaju pakety.

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler