[linux] problem so slovenskou klavesnicou v KDE

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pondělí Srpen 18 10:43:16 CEST 2003

Ja mam ten isty problem, na rozdiel od teba som ho nikdy doteraz nemal.
Teraz mam redhat 9.0.
Myslim si, ze sa nieco nenastavilo, co robi instalator, lebo ten na ktorom
mi to nejde som instaloval pomocou
rpm --initdb /adresar
rpm -r /adresar -i balik.rpm
ale ked som to nainstaloval cez instalator (normalne som nabootoval
z cdcka a instaloval), tak mi to islo super.
Tiez by sa mi zislo odstranit ten problem na tom kompe, lebo preinstalovat
sa mi to nechce

Jano