[linux] Problem s odmountovanim /usr filesystemu pre restarte

Lubomir Host 8host na pauli.fmph.uniba.sk
Pondělí Srpen 18 11:48:19 CEST 2003

On Mon, Aug 18, 2003 at 11:39:50AM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:

> vsetko zalezi od pohladu. Je sice pravde ze veci ktore patria do "lokalneho
> systemu" by sa nemali davat do /usr, a ze /usr bol povodne mysleny na taketo
> veci (historicky), ale obavam sa ze v sucasnosti sa to uz neda vzdy 100%
> aplikovat...
>
> teoreticky by mal zakladny system byt schopny nabehnut bez namountovaneho
> /usr (root napr z diskety, /usr na disku - kedysi takto systemy fungovali),
> ale dnes je to ovela viac previazane...

    Nie iba teoreticky, ale aj prakticky to musi fungovat. Uz sa mi
    parkrat stalo, ze som migroval (bohuzial kvoli preparticiovaniu)
    linuxy medzi particiami, a preto sa mi zda mat lepsie mat /usr
    oddeleny.

> Aha, tu som spravil chybu; myslel som subor /etc/localtime, ktory je zrejme
> symlink na /usr/share/zoneinfo/Europe/Bratislava;

    Symlinku /etc/localtime ukazujucu na problemovy
    /usr/share/zoneinfo/Europe/Bratislava som si zase nevsimol ja. ;)
    Teraz som uz tie symlinky (v)zrusil a malo by to uz byt v poriadku.
    Diik.

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/